divendres, 11 de maig del 2012

Setmana del 7 al 11 de Maig

Durant aquesta setmana m'he interessat molt per la pàgina http://www.catedu.es/arasaac/ on hi ha uns materials preparats de molts temes mitjançant pictogrames i que em poden ser de gran utilitat per a la nena de primer de primària que té greus dificultats de llenguatge.  De moment he trobat un power point sobre els animals fet mitjançant pictogrames que és el que treballarem amb la nena. Aquest power point el teniu penjat en una entrada anterior del blog. Per això he hagut de conèixer en Daniel que és la persona que fa la reeducació amb la nena que molt amablement em va ensenyar a usar el programa. Després he donat a conèixer la pàgina  a la tutora i també a la mestra de suport tot assessorant-los com es fa per buscar materials que ens interessen. També la meva tutora està molt interessada en el tema i em dóna via lliure per a que me n'encarregui. Moltes gràcies.
Ara us penjo un document amb problemes fets a base de pictogrames:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada