divendres, 4 de maig del 2012

2 comentaris:

  1. Bona nit, Vicky

    Primer de tot, felicitats per el teu bloc. La veritat és que m'ha sorprès molt positivament tot el partit que ets capaç de treure-li i tots els recursos utilitzats. Crec que em fa veure que encara em queda molt per aprendre d'aquesta eina de comunicació.

    D'altra banda, dir-te que m'agrada molt la fulla resum de valoració del pla individualitzat. La veritat és que he vist diversos models que em semblaven molt complicats, tant per emplenar, com para qui després ha d'interpretar-ho o emprar-ho en el seu treball. Crec que aquest model que presentes permet recopilar la informació necessària sobre l'alumne i establir les prioritats o pautes de treball a seguir. T'asseguro que ho trobo molt útil per al treball diari tant del psicopedagog com del mestre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Juanan pels teus comentaris. No t'he contestat abans perquè he estat de crèdit de síntesi que aquest any per primer cop l'hem realitzat fora de l'escola i ja saps això és treball 24 hores.
      Jo amb això de la informàtica sóc molt tonta però provant, provant he anat aprenent.
      Referent al full de valoració a mi també m'ha agradat molt i l'hem agafat com a model i és el que passarem ara als tutors per valorar les propostes de cara al curs vinent.

      Elimina