diumenge, 6 de maig del 2012

Setmana del 30 d'Abril a 4 de Maig

Setmana curta però intensa. Us he penjat el full resum de valoració dels PI que anirà a darrera dels informes. En breu penjaré un model d'informe. Ja estem començant a elaborar-los de cara a la tercera avaluació i a final de curs.
Durant aquesta setmana m'he familiaritzat amb el programa de pictogrames ARASAAC i el dimarts parlarem amb l'educador que porta la nena de primer de primària amb greus problemes de llenguatge perquè ens assessori de cara a poder preparar el tema dels animals mitjançant aquest programa alternatiu.
Juntament amb la meva tutora hem presentat el full de demanda a la treballadora social de l'EAP, amb comunicació prèvia a la Psicopedagoga de l'EAP, per tal d'iniciar un treball en xarxa i poder satisfer les NEE de l'alumne de 5è de primària que presenta TC.
Aquesta setmana no s'ha pogut dur a terme la sessió del programa DECIDEIX perquè aquest alumne va patir una crisis i va ser atès a l'hospital de la Vall d'Hebron i va faltar a classe.
Per altra banda el divendres dia 27 d'Abril la meva tutora i la tutora del nen de primer de primària que presenta greus problemes emocionals van tenir una reunió amb la psicòloga externa al centre que tracta el nen i durant aquesta setmana ens hem reunit la meva tutora, la tutora del nen, la mestra de suport i la vetlladora per comentar la reunió i posar-nos d'acord en les pautes a seguir amb aquest alumne.

2 comentaris:

  1. Hola Vicky:

    Primer de tot i a nivell personal dir-te que m'ha sorprés quan he llegit el teu perfil que siguis avia, et felicito perquè no ho sembla i perquè és molt important que no hagis perdut l'interés per estudiar, no sé si ho he expressat bé.

    Sobre el teu pla de treball m'agradaria destacar l'importància de l'equip directiu a nivell organitzatiu per poder portar a terme una escola inclusiva, ànims i endavant.

    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ana: Gràcies pel teu comentari i moltes felicitats pel teu bebé. La veritat és que ho porto bastant bé això de ser àvia. És una experiència molt enriquidora. M'ho he passat molt bé estudiant i he après molt, però també he patit perquè compaginar feina, estudis i família, no sé si per aquest ordre, és difícil. Ara ja acabo i la veritat és que en tinc ganes.
      Totalment d'acord amb tu en la importància de l'equip directiu, a nivell institucional per poder dur a terme una veritable escola inclusiva, però no tothom veu i viu la diversitat i la inclusivitat de la mateixa manera i moltes vegades és difícil de fer entendre el pla de treball a seguir. Sort de la meva tutora que sap molt bé el que es fa
      Ànims!
      Vicky

      Elimina