dilluns, 26 de març del 2012

HORARI

Des que vaig començar el pràcticum, al finals del mes de febrer, les meves hores són els dilluns de les 4 a 5 de la tarda. Les tardes de dimecres, dijous i divendres de 3 a 5 i també els dijous de 11:30 a 12:30 que és l'hora de coordinació amb la meva tutora. El dimecres a la tarda de 3 a 4 és l'hora en que es reuneix la Comissió d'atenció a la diversitat de la qual formo part juntament amb la meva tutora.
Durant aquest temps he anat coneguent les NEE d'alguns alumnes, m'he llegit la seva anamnesi, és a dir la seva història escolar i el context familiar i sociocultural en que es mouen, i les necessitats que tenen, per assessorar els tutors i els diferents mestres de l'aula i mestres de suport i poder donar la resposta més adequada d'acord amb una escola inclusiva.
He anat parlant també amb diferents professors per tal de sensibilitzar-los capa a cultures més inclusives que requereixen un canvi important de metodologia dins l'aula.
La idea és anar impregnant l'escola cap a el camí de la inclusivitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada