diumenge, 8 d’abril del 2012

FASE 1

Passo a descriure una mica la meva feina feta durant la primera fase del projecte:
He assisitit a les reunions de la comissió d'atenció a la diversitat els dimecres dies 7, 14, 21 i 28 de març. En elles s'ha parlat dels diferents alumnes que presenten barreres d'aprenentatge i participació, s'han reestructurat els suports disponibles i s'han elaborat alguns dels horaris d'aquests alumnes.
M'he llegit l'anamnesi d'aquests alumnes i he fet observacions als diferents grups classe on estan ubicats.
He parlat amb els diferents tutors i tutores i mestres de suport sobre el projecte de la inclusivitat que estic portant a la pràctica.
També he parlat amb alguns dels alumnes sobretot amb l'alumne de quart de primària que presenta TDHA i ansietat i amb el de 5è de primària que presenta un trastorn de conducta per conèixe'ls una mica millor i saber com se senten.
Juntament amb la meva tutora hem sintetitzat i elaborat els informes de la segona avaluació d'aquests alumnes amb la informació dels tutors i dels mestres especialistes de les diferents matèries i amb ajuda també de la mestra de suport.
De moment penso que s'han complert les expectatives previstes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada