He de dir que els horaris de les mestres de suport són variables i flexibles segons com des de la comissió es vegi i ve marcat per les necessitats educatives específiques dels alumnes i les demandes existents per atendre millor a la diversitat.
S'ha fet la reunió amb la família del nen de primer de primària que està tutelat per la generalitat i que viu amb els avis. A la reunió hi van assistir la tutora, la mestra de suport i la vetlladora i estem a l'espera de que ens remetin l'informe escrit d'aquesta reunió, tot i que ja hem parlat del tema. Aquest nen va a la psicòloga fora del centre que està fent un treball de contenció. També l'EAP ha de emetre el dictamen.
Hem rebut també l'informe d'un centre d'optometria d'un nen de tercer de primària. La demanda provenia de l'escola a l'observar per part de la tutora dificultats lectores, concentració i havent-se accentuat aquestes dificultats en aquest curs. Després de l'exploració realitzada es recomana programa de terapia visual setmanal per tal de reforçar les habilitats visuals que intervenen en el seu aprenentatge i la realització dels exercicis de terapia visual a casa amb els pares.
Hem rebut també el dictamen d'escolarització de l'EAP referent al reconeixement de les necessitats educatives específiques de l'alumne de cinquè de primària que presenta alteracions greus de conducta. Estem al darrera de poder posar-nos en contacte amb la psicòloga que el porta del CSMIJ.
Aquesta setmana hem rebut la visita de la la psicopedagoga de l'EAP, que ha anat classe per classe per observar el treball que s'està fent amb aquests alumnes. Després han tingut reunió per parlar de la situació actual amb la directora general, la directora de primària i la psicòloga del centre, la meva tutora i que per raons d'horaris hi vaig poder assistir durant uns tres quarts d'hora aproximadament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada