A la majoria de classes hi ha alumnes amb NEE als quals se'ls fa un pla personalitzat (em centraré en els nivells d'infantil i primària) . En aquest curs hi trobem els infants següents:
A infantil 3 anys una nena amb síndrome de Down que té un any més.
A infantil 4 anys un nen també amb síndrome de Down i que també té un any més.
A infantil 5 anys una nena amb discapacitat motriu amb un grau de disminució d'un 33% deguda a una paràlisi cerebral i un nen amb un trastorn generalitzat de desenvolupament (TGD).
A primer de primària una nena amb un trastorn de llenguatge greu, i un nen que ens acaba d'arribar amb greus problemes emocionals.
A tercer de primària una nena amb sídrome de Down
A quart de primària un nen amb un dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) que presenta ansietat deguda a la separació dels pares
A cinquè de primària un nen amb trastor de conducta (TC) i un altre nen que presenta espectre autista.
Tots ells reben suport dins l'aula i en algunes hores surten de l'aula per fer un treball més personalitzat segons les seves necessitats educatives més prioritàries. Alguns d'ells reben també una atenció més personalitzada per part de persones externes al centre que provenen dels equips externs d'atenció psicopedagògica (logopedes, fisioterapeutes, etc). També alguns d'ells reben suport psicològic fora de l'escola en gabinets privats.
Amb tot, el que s'intenta fer és un treball en xarxa, amb la col·laboració de tots els professionals que atenen aquests alumnes i avançar en el seu procés d'ensenyament aprenentatge.
A infantil 3 anys una nena amb síndrome de Down que té un any més.
A infantil 4 anys un nen també amb síndrome de Down i que també té un any més.
A infantil 5 anys una nena amb discapacitat motriu amb un grau de disminució d'un 33% deguda a una paràlisi cerebral i un nen amb un trastorn generalitzat de desenvolupament (TGD).
A primer de primària una nena amb un trastorn de llenguatge greu, i un nen que ens acaba d'arribar amb greus problemes emocionals.
A tercer de primària una nena amb sídrome de Down
A quart de primària un nen amb un dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) que presenta ansietat deguda a la separació dels pares
A cinquè de primària un nen amb trastor de conducta (TC) i un altre nen que presenta espectre autista.
Tots ells reben suport dins l'aula i en algunes hores surten de l'aula per fer un treball més personalitzat segons les seves necessitats educatives més prioritàries. Alguns d'ells reben també una atenció més personalitzada per part de persones externes al centre que provenen dels equips externs d'atenció psicopedagògica (logopedes, fisioterapeutes, etc). També alguns d'ells reben suport psicològic fora de l'escola en gabinets privats.
Amb tot, el que s'intenta fer és un treball en xarxa, amb la col·laboració de tots els professionals que atenen aquests alumnes i avançar en el seu procés d'ensenyament aprenentatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada